111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych
Przyjdź na Wystawę MUST SEE

Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się już w niedzielę, 10 lutego 2019 roku, w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56. W jednym miejscu pokażemy 111 prac, pomysłów i projektów młodych twórców, reprezentujących 18 kategorii związanych z reklamą, fotografią, ilustracją, designem, video, modą, dźwiękiem i nowymi technologiami. Projekty zostały wyselekcjonowane w czasie Przeglądu See&Say, przez 60 ekspertów i praktyków branży kreatywnej, spośród 600 zgłoszeń.

MUST SEE daje możliwość zobaczenia starannie wyselekcjonowanych projektów, które nigdy wcześniej nie były prezentowane. Warto przyjść na wystawę po przeglądzie See&Say aby poznać przyszłe nazwiska polskiej grafiki i ilustracji. Wiem, że rozmawiałam z samymi ambitnymi osobami, przed którymi świat stoi otworem. Poznałam osoby, których portfolia będę polecać dyrektorom kreatywnym, agentom i kuratorom wystaw. Wierzę, że każdego zaskoczy ta wybuchowa mieszanka świeżej krwi – mówi Ola Niepsuj, jedna z ekspertek przeglądu.

Przegląd See&Say odbył się już po raz szósty. Młodzi twórcy mogli zgłosić swoje prace w 18 kategoriach takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje się pod adresem https://seesay.pl/kategorie/. Projekty, które będzie można zobaczyć na Wystawie MUST SEE zostały wyłonione z 600 zgłoszeń, przez 60 najlepszych ekspertów i praktyków. Wśród nich możemy znaleźć między innymi: fotografki Magdę Wunsche i Agę Samsel, ilustratorów Olę Niepsuj i Pawła Jońcę, projektów Edgara Bąka, Mamastudio i UVMW, właścicielkę marki modowej KAS KRYST czy ekspertów technologicznych Adama Badowskiego z CD Projekt RED i Krzysztofa Golińskiego z PanGeneratora.
Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się 10 lutego, o godz. 19:00 w Centrum kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, prace będzie można oglądać do 24 lutego w godzinach 7:00 – 21:00.
Więcej szczegółów na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/372926029951662/

Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.
Projekt Wystawy: 2HB studio, UVMW
Patroni Medialni: Label, K Mag, Nowy Marketing, AMS, Chilli Zet, Art.info
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław, ASP Łódź, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa – Wydział Sztuki Nowych Mediów.

*****
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

Authors
Top